فرش فانتزی چیست؟
نوشته شده توسط : نازی

اتاق کودکان باید با فرش ماشینی کارتونی و کودکانه تزئین شود. فرش شنل بیشتر برای زیبایی و تزئین دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار می گیرد و گلیم فرش ها که دوام و مقاومت زیادی دارند برای استفاده در مکان های پرتردد مناسب هستند. خرید اینترنتی فرش فانتزی اگر فضاي شما بزرگ است ميتوانيد مبلمان را كامل روی فرش قرار بدهيد ولی دقت كنيد اين به معنی نيست كه كل فضا فرش باشد، بلكه دقت كنيد فرش حداقل ٣٠ سانت از ديوار فاصله داشته باشد برای فضاهای متوسط توصيه ميشود فرش خارج از مبلمان باشد و فقط پايه های جلويی روی مبل باشد .اينها حالات استاندارد است ولی اگر فضا كوچک بود شما بايد ترفندی بكار ببريد كه فضا بزرگتر ديده بشود، در اين حالت مجاز هستید فرش را كوچكتر بگيريد و حتما تا مبل مقداری فاصله وجود داشته باشد. در ضمن در صورت استفاده از الیاف ویسکوز در بافت فرش بلژیکی، باید گفت که این فرش ها به مواد شیمیایی و اسیدی بسیار حساس هستند و چنانچه با این موارد برخورد داشته باشد، واکنش نشان میدهد و دچار تخریب بافت یا رنگ میشود. یک مدل دیگر از فرش مدرن هم فرش شنل است که اگر جنس نخ آن از پلیاستر و شنل باشد، هم نمایی براق داشته و هم شستوشویی راحت خواهد داشت، در ضمن پرز هم نمیدهد.

درست است که کاشان تولید انبوه بسیاری از فرش ماشینی مدرن را در اختیار دارد، اما این دلیل نمی شود که بگوییم هر فرش مدرنی که از این شهر تولید می شود، از فرش ماشینی فانتزی مدرن دیگر شهر ها با کیفیت تر است. اگر گره های منظم و پشت سر هم به یک اندازه بود، پس می توانید با خیال راحت فرش را انتخاب کنید؛ اما اگر اندازه گرهها متفاوت و بینظم و گاهی با فاصله بود، پس بافنده بی دقتی داشته و اشکالات زیادی دارد. اگر برای انتخاب رنگ فرش مشکل دارید میتوانید از پالت های رنگ بندی دکوراسیون خانه کمک بگیرید. فرشی که از الیاف اکریلیک در بافت آن ها استفاده شده دارای کیفیت بهتری بوده و ضد حساسیت هستند و پرزدهی ندارند. تضمین کیفیت کالا در کنار قیمت مقرون به صرفه آن سبب شده تا مشتریان عزیز اقدام به خرید از ما بکنند. این نکته سبب شده تا بر زیبایی این فرش افزوده شود.


ضخامت فوم در تیپ 1 کمتر و در تیپ 2 بیشتر است.


بعلاوه، این نوع فرش در مورد رد جاروبرقی نیز همینگونه عمل می کند. این فرشها به عنوان فرش اتاق کودک نیز میتوانند مورد استفاده قرار گیرند. از گلیم فرش می توان در مکان هایی که زیبایی آن مورد اهمیت است استفاده کرد. این فرش به فرش برجسته نیز معروف است و با توجه به طرح و نقشه آن دارای برجستگی و فرورفتگی هایی می باشد. ضخامت فوم در تیپ 1 کمتر و در تیپ 2 بیشتر است. در گلیم فرش، نخ هایی با سطوح تابیدگی کمتر و پیچیدگی سست تر به کار رفته است. طرح های فرانسوی نیز در بازار این روزها بیشتر به چشم میخورد و کم کم سهمی از بازار را به خود داده است.مشخصه ی اصلی فرش های فرانسوی شاخه برگ های بزرگ است در صورتی که در طرح های ایرانی و اسلیمی شاخه برگ ها نازک هستند و گل ها درشت تر هست مثل نقشه های شاه عباسی که گل های اناری بزرگ بیشتر به چشم میخورد. Content was created by GSA Content Generator DEMO.

در سال های گذشته سبک خانه ها به سبک مدرن و امروزی تغییر یافته است بنابراین فرش هایی با سبک مدرن و اسپرت فانتزی بیشتر رواج یافته است و روز به روز مدل های متنوع و جدیدترین از فرش به بازار عرضه میشود. نکته ای درباره تعداد شانه فرش: فرش های ماشینی موجود در بازار 500 تا 1200 شانه هستند که با تراکم های 1000 الی 3600 یافت می شود . به سایت تارپود مراجعه کنید تا بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. خریداران عزیز، برای این منظور وارد بخش محصولات فرش ما در سایت شده و به قسمت فرش مدرن مراجعه کنید. دلیل اینکه در برخی از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مثل دیجی فرش، قیمت محصولات با تغییرات قیمت ارز، تغییر پیدا نمی کند این است که محصولات به صورت مستقیم از کارخانه عرضه می شوند. در فروشگاه اینترنتی فرش روز علاوه بر اینکه محصولات قیمت بسیار مناسبی دارند، دارای کیفیت بالایی هم هستند که نگرانی شما را در زمینه کیفیت و قیمت محصولات برطرف خواهد کرد. بنابراین فرش فانتزی (فرش فریز) قادر است در مقابل آسیب وسایل منزل مقاومت بالایی داشته و نمای خود را حفظ کند.

 





:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: